2013. április 2., kedd

GLAMOUR NAPOK KÍVÁNSÁGLISTA


Ha már úgyis fél nap azt böngészem a neten mit vásárolnék a Glamour napokon, gondoltam kezdhetném is ezzel. Szóval, amire igencsak elkezdtem vágyni az egy farmering, sokáig nem gondoltam rá, nem foglalkoztatott, sőt amikor volt egy jó darabom el is ajándékoztam valakinek, mert nem igazán tudtam mivel kombinálni, most meg persze hétköznapi és merész párosítások egyaránt foglalkoztatnak, például a piros ceruzaszoknyámmal és valami csillogó nyaklánccal, nude magassarkúval...





Aztán meg, valahogy szeretnék majd hozzájutni egy ilyen kinézetű fekete szandálhoz, persze ez egy Manolo Blahnik és ha én írtam volna mondjuk a Szex és New Yorkot akkor talán lehetne is ilyenem, de azt hiszem megelégednék egy ehhez hasonlóval is. Persze ennél egy leheletnyivel alacsonyabb sarokkal, hogy a nap végére ne érezzem úgy magam mint akinek az összes súlya két apró pontban összpontosul a talpán.

Itt már akár meg is állhatnék, de ha álmodozom miért is ne folytatnám? A Mangoban idén csodás ruhák vannak, persze hála az általam nagyvonalúan homokórának nevezett és a konfekcióméretekre fittyet hányó alakomnak ( ami mindenhol máshol jó lenne, az mellben szorít, vagy ha ott nem akkor leülni nem tudok benne, hurrá derékban elálló szoknyák és mellet lelapító ruhák! ) nem könnyű találni megfelelőt. Az az igazság hogy kevésbé fashionista korszakomban sokszor már annak örültem ha rámjött valami, az hogy jól is álljon csak azóta lett szempont amióta igyekszem igazán csinosan öltözködni, ezalatt persze azt értem hogy mondjuk hét napból kétszer a lehetőségekhez képest elégedetten távozom a lakásból, a többi alkalommal meg türelmetlenség vagy ötlethiány vagy bénázás miatt kevésbé. De! Ezért jók például az ilyen szuper ruhák, egy szép cipő és egy kis smink és már meg is vagyunk.



Íme egy maxiruha, szintén Mango, ez nekem valószínűleg tiltólistás, de hajrá karcsú, légies lányok, legyetek benne street fashion hercegnők, mert csodás darab!


Én meg maradok egy ilyesmi ingruhánál. Régóta keresem a tökéletest, mert amúgy ez a fazon jól áll nekem, csak találnék végre olyat aminek a gombjai semennyire sem rogynak meg melltájékon...


Aztán végre, végre lesz H&M-es kupon is, szóval oda is benézek, több minden érdekel, például hogy ez a szoknya vajon előnyös-e:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...